Ganduri de zi, ganduri de noapte si o excursie-fulger la Viena

Sunt un om destul de prevazator (:)) care isi lasa greu vechile obiceiuri, drumuri si locuri cunoscute pentru a imbratisa noul.

Noul ma nelinisteste, am o nevoie serioasa de a fi mereu in control, nu-mi plac surprizele, nu vreau sa fiu prinsa off guard si incerc pe cat posibil sa stiu dinainte viitorul. Bine, de fapt, problema este ca de multe ori mi s-a intamplat sa n-am reactie (sau, ma rog, sa am reactia nepotrivita) atunci cand ceva m-a luat pe neve si de aceea poate s-a insinuat aceasta control-freak persona in mintea mea (de altfel perfect echilibrata si armonizata:).

In articolul in care va povesteam despre zona de confort si rezistenta la schimbare, spuneam si de faptul ca inca de la inceputul anului, astrele au luat-o razna si totul pare bagat in priza.

Mercur e obraznic si atunci cand nu e in retrogradare, Venus face conjunctii aiurea cu Saturn si una doua cate-o ecplisa totala perturba undele energetice ale astrogramei.

De la ritmul cuminte in care mi-am vazut pana acum de treaba, de la vacantele potolite la Marea Neagra, iesirile batranesti in parc cu copilul, serviciu, casa, masa, ma rog, ati prins ideea, m-am trezit azvarlita in papucii neastamparati ai lui Magellan.

Sau Cristofor Columb, daca va place mai tare.

Mi-am facut curaj sa merg in Grecia si nu numai atat, ci am si acceptat sa strabat insula-n lung si-n lat, desi aveam o plaja faina fix la 2 minute de mers pe jos, de care nu m-as fi dezlipit in nici una dintre cele 9 zile cat am stat in Thassos.

Apoi a urmat un tavalug de evenimente acasa, modificari logistice cu bunicii, pe care i-am mutat si rasmutat de la Bucuresti in provincie si inapoi, de nu mai stia nici copilul cu cine va sta a doua zi cand ma-sa si ta-su vor fi plecati la munca. Si in final a fost si o zguduiala profesionala care a aruncat vechile linisti si ordini in aer, incat a durat ceva vreme pana sa ne dam seama ce miracol ce minune se intampla totusi pentru noi si cat de bine a picat totul after all.

Si nu doar geografia mea personala s-a dat peste cap cu totul, ci si a celor din jur. Diversi prieteni au emigrat, altii s-au mutat, si-au schimbat joburile, ideile, asa ca daca s-a deschis acest portal al nebuniei, am strans din dinti si, tot ce n-am facut in ultimii ani, m-am trezit facand acum.

Mi-am invins frica de avion si m-am decis intr-un final sa merg la prietena mea C., alaturi de copil, care nu mai zburase niciodata. Fix asa, tzac-pac, pentru ca daca am prea mult timp sa ma gandesc, dau inapoi in cele din urma, dupa ce-mi trece puseul de adrenalina. Bine, cu cateva zile inainte de plecare, seara, m-am intrebat daca nu cumva era mai intelept sa renunt la excursia asta, ca na, niste planete sunt in retrogradare si nu se stie niciodata cu bolovanii astia intergalactici😊

Catedrala Sfantul Stefan
Interiorul Catedralei Sfantul Stefan

Acum suntem la Viena, zborul a fost ok (un pic aterizarea mi-a crescut pulsul), vizitam orasul, am gasit second-hand-ul de obiecte pretioase Claudia’s Schmuck (proprietara fiind o romanca cu care am barfit vreo 20 de minute), planetariul Urania, palatul lui Sissi, Primaria, Parlamentul si vedem ce mai urmeaza in zilele urmatoare.

Primaria din Viena, in fata careia are loc Festivalul de Muzica si Film (de la sfarsitul lui iunie pana la 1 septembrie)
In Michaelerplatz, cautand Biserica Catolica Sf. Mihail. Cu Google Maps-ul meu:))))
Interiorul bisericii Sf. Mihail

Revin zilele urmatoare cu mai multe info😊