Nu fac sport, dar merg cu bicicleta

Nu stiu cat e de cool sa recunosc ca nu fac sport, n-am prea facut nici in scoala, nu-mi place, nu mi-a placut, dar ce-am de zis in apararea mea este ca mi-ar placea sa-mi placa:) Cam ca gatitul.

In scoala tin minte ca detestam sa car dupa mine in zilele cu Educatie Fizica punga (uncool din plastic!) cu echipamentul de sport, sa ma schimb in vestiare cu miros dubios in fata a peste 15 colege si sa repet operatiunea la finalul orei, obosita, transpirata, fara vlaga.

Cand nu ti-e teama de denivelarile din parc.
Cand nu ti-e teama de denivelarile din parc.

 

Stiu ca e sanatos, ca are numeroase beneficii (tot astfel cum stiu ca avionul e cel mai sigur mijloc de transport and still…), dar e ceva, un soi de lene piedica interna care nu ma lasa sa m-avant in mijlocul parcului s-alerg. Sau sa navalesc in prima sala si sa fiu mai ceva ca Olivia Newton-John in clipul ei „Physical” din anii ’80.

Cand, insa, tatal meu i-a cumparat lui Sebastian o bicicleta usoara, pliabila am redescoperit un tip de miscare pe care nu-l mai practicasem din copilarie, cand am invatat sa pedalez pe Pegasul din anii ’70 al mamei mele.

Pozeaza-ma ca si cum n-as sti:)))
Pozeaza-ma ca si cum n-as sti:)))

 

Beneficiile mersului pe bicileta (cardio pentru intregul corp) sunt cunoscute:

  • inima bate mai repede si astfel organismul se oxigeneaza si dobandesti un boost de energie;
  • slabesti, mai ales daca practici aceasta activitate constant si intr-un ritm alert;
  • poti scapa de celulita de pe coapse, dat fiind ca picioarele sunt cea mai solicitata parte a corpului;
  • dormi mai bine (un beneficiu valabil, de altfel, pentru orice tip de miscare);
  • circulatia accelerata a sangelui;
  • contribuie la mentinerea starii de sanatate a inimii;
  • intareste sistemul imunitar (ca majoritatea tipurilor de sport);
  • ajuta la mentinerea echilibrului emotional.

Dincolo de aceste avantaje, ceea ce am inteles eu este ca, desi nu ne consideram persoane active si ne-am incadra mai degraba in categoria couch potatoe, exista totusi un tip de miscare ce ni se potriveste si care ne-ar placea.

Break by the lake (sau Pozeaza-ma ca si cum n-as sti 2)
Break by the lake (sau Pozeaza-ma ca si cum n-as sti 2)

 

Bine ar fi numai sa avem noroc sa aflam si noi de el. Mai ales daca, asa cum li se intampla NUMAI altora, nu noua, incep sa afle kilogramele in plus de noi:(

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *